Každý zákazník se hodí

Netvrdíte, že byste měl málo zákazníků, na to byste si rozhodně nechtěl stěžovat, nicméně je to s vámi stejné asi jako se všemi jinými podnikateli anebo pokud ne se všemi, tak jako s drtivou většinu podnikatelů, kteří každou další zakázku vítají s otevřenou náručí, neboť smyslem podnikání je především to, oslovovat co nejefektivněji zákazníky a získávat od nich zakázky. To je ten důvod, proč jste se rozhodl jít se svou kůží na trh a postavit se na své vlastní nohy, protože jste byl zkrátka přesvědčený, že se ve svém oboru již dobře vyznáte, chtěl byste se v něm určitým způsobem profilovat a také proto, že věříte, že se na trhu dokážete pohybovat lépe než firma, pro kterou jste dříve pracoval.

Zakázky se jen sypou

A musíte říct, že doposud se vám celkem solidně daří a zásadně vám s přísunem obchodních příležitostí pomohlo také to, že jste se nechal zaregistrovat na epoptávka. Od té doby jste moc rád, že jste byl tenkrát tak prozíravý a že jste na nabídku telefonistky kývnul, což se nestává příliš často. Ovšem tentokrát se vám to již mnohokrát vyplatilo v počtu vašich zakázek. 

This entry was posted in Nezařazené. Bookmark the permalink.